Tudástár

Gyakori kérdésekre válaszolunk:
 
 
GARANCIA KÉRDÉSEK
 
Miért ne vásároljak külföldi székhelyű webáruházból, amikor garancia van a termékekre?
Ezek a külföldi székhelyű webáruházak nem a magyar importőröktől és frgalmazóktól szerzik be a termékeiket, amelyekre Magyarországon nem érvényesíthető, uniós garancia van. Ez azt jelenti, hogy a meghibásodott termék garanciáját csak úgy tudja érvényesíteni, hogy a terméket elküldi külföldre a céghez, akitől vette.
 
Miért vásároljak az Önök webáruházából és mit jelent a 100% magyar garancia?
Magyarországi nagykereskedők elismert viszonteladó partnerei vagyunk. Magyarországi számlával és jótállással rendelkeznek termékeink. Az esetleges garanciális kérdések intézésében cégünk segít önnek!
 
 
Ki vállal garanciát a vásárolt termékért? Hogyan tudom-e jogomat érvényesíteni?
Termékeink minőségéért garanciát vállalunk, gyártói- és termékgarancia formájában. Amennyiben minőségi probléma merül fel, a terméket és reklamációs jegyzőkönyvet a nagykereskedőhöz juttatva, írásbeli szakvéleményt kérünk, és annak eredményének megfelelően járunk el.
 
 
SZÁLLÍTÁSI KÉRDÉSEK
 
Vidéken lakom, oda is kiszállítanak?
Igen, Magyarország egész területén érvényesek szállítási áraink. Termékeinket az ország területén háztól - házig szállítjuk! Az elküldéstől számítva másnapra történik a kiszállítás.
 
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Az oldalnak bolthelyisége nincsen, személyes átvételre jelenleg nincsen mód. A vásárolt terméket/-keket futárszolgálattal vagy webox szolgáltatással tudjuk önhöz eljuttatni.
 
A rendelés után derült ki, hogy a vásárolt termék/-kek csomagolása túlméretes:
A vásárolt termékeknél igyekszünk a rendszerben kezelni a túlméret kérdését. Ha ez mégis nem kellő időben derül ki önnek, elnézését kérjük, de a 100x100x100 cm-nél nagyobb csomagoknál 2000 forintos túlméret felárat kell felszámolnunk.
 
Kivételt képeznek az ingyenes szállítás alá eső alábbi esetei:
  • 41 kg alatt, 159990 forintos vásárlás fölött előreutalás/bankkártyás fizetés esetén (mérettől függetlenül);
  • 41 kg fölötti, 199990 forintos vásárlás fölött előreutalás/bankkártyás fizetés esetén (mérettől függetlenül).
 
ÁRRAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
 
Árelírást találtam, meg tudom-e vásárolni a terméket ez esetben?
Az elírásokért (irreális árak) nem vállalunk felelősséget, de törekszünk a precízitásra!
 
Előfordulhat-e, hogy egy terméket megrendeltem, de nem tudják biztosítani?
Előfordulhat, hogy a nagykereskedésekben kifogy valamilyen megrendelt termék, így a vásárlás akkor tekinthető teljesíthetőnek, amikor a vevőnek visszajeleztük, hogy a termék beszerezhető.
 
Leütöttem egy adott áron a terméket, történhet-e árváltozás?
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Ha a nagykereskedő árat változtat a beszerzési árhoz képest, a vevőnek visszajelezzük a  változást, aki ennek tudatában dönthet a vásárlásról, illetve következmények nélkül elállhat a megrendeléstől. Illetve a kellemetlenségekért egyéni kedvezményben részesülhet.
 
 
TERMÉKSÚLLYAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
 
Mit tegyek, ha a vásárlási visszajelző emailben szereplő terméksúlyt sokallom?
 
Kérjük, hogy ha a vásárolt termék visszajelző emailben szereplő súlyával problémája van, írjon részünkre egy pár soros levelet az oldal kapcsolat menüpontjáéban, megadva elérhetőségeit és a vásárlási azonosítót. A termékek súlyadatai termékkategóriák szerint van kezelve, amennyiben valami nem megfelelő, javítjuk. Törekszünk rá, hogy ön mindig a termék valós súlyának megfelelő szállítási díjat fizesse.
 
 
TERMÉKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
 
Bizonytalan vagyok, hogy megfelel-e nekem a termék, mit tegyek?
Kérjük, hogy a termék megrendelése előtt konzultáljanak akár a méret, akár a keresett szempontokhoz passzolás, akár egyéb termékjellemző kérdésében. Amennyiben lehetséges, termékekre vonatkozó kérdéseiket az oldal belső üzenőrendszerén illetve emailen várjuk, és válaszoljuk meg!