Gyakran ismételt kérdések
1. SÉRÜLT VAGY HIÁNYOS CSOMAG
• Mit tegyek, ha sérülten érkezett a csomag?
Az átvételtől számított 3 napon belül jelezd a problémát az info@kavebirodalom.hu e-mail címen. Mihamarabb felvesszük veled a kapcsolatot és segítünk a megoldásban.
• Hiányzik valami a csomagból. Mit tehetek?
Jelezd a problémát az info@kavebirodalom.hu email címen. Megnézzük a csomagolásról készült videót, és a hiányzó terméket visszatérítjük vagy díjmentesen elküldjük. Bejelentésre 3 nap áll rendelkezésre.
2. ELÁLLÁSI JOG ÉS VISSZAKÜLDÉS
• Mi az elállási jog?
Online vásárlás esetén 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ez törvényben biztosított jog a magánszemélyek számára.
• Ki élhet vele?
Csak fogyasztók, tehát magánszemélyek. Céges és egyéni vállalkozói vásárlások esetén ez nem érvényes.
• Mennyi időm van visszaküldeni a terméket?
A visszaküldésre az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.
• Hová kell küldeni a terméket?
Ne küldd el rögtön! Előbb jelezd az info@kavebirodalom.hu e-mail címen és elküldjük a pontos teendőket.
• Kibontott terméket is visszaküldhetek?
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés e) pontja értelmében a fogyasztót nem illeti meg az elállás joga olyan zárt csomagolású termék esetén, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza.
Ezért kérünk, hogy csak abban az esetben bontsd fel a terméket, ha biztos vagy benne, hogy megtartod.
• Ki fizeti a visszaszállítás díját?
A visszaküldés költsége a vevőt terheli. Ha az egész rendeléstől elállsz, a kiszállítás díját is visszafizetjük.